وبلاگی برای باهم بودن

مقالات علمی فرهنگی هنری

وبلاگی برای باهم بودن

مقالات علمی فرهنگی هنری

تنهایی وروز دیدار

کاش میشد هیچ کس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دست های تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد بصیری جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://bacri.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیزم
وبلاگ زیبایی دارین که قابلیت بهتر شدن نیز داره
شاید برای اولین بار توی کشور ما یه وبلاگ گروهی زدیم و داریم از سراسر کشور نویسنده ی فعال برای وبلاگمون جذب می کنیم و قصد داریم که بزرگترین خانواده ی اینترنتی دانشجویان ایرانی را تشکیل بدیم..
پس از شما دوست عزیزم دعوت می کنم که :
1- به وبلاگ ما سر بزنین و اگر از جمع ما خوشتون اومد به خانواده ی بزرگ نویسندگان ما اضافه بشین ...
2- اگر هم دوست داشتین ما را با نام ( وبلاگ گروهی محمد بصیری) لینک کنین و به ما هم خبر بدین تا شما را لینک کنیم
3- ممنونم از شما همکار عزیز و منتظر حضور گرمتون هستیم ...

www.bacri.blogfa.com

سلام ممنون
حتما این کارو میکنم من شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد