وبلاگی برای باهم بودن

مقالات علمی فرهنگی هنری

وبلاگی برای باهم بودن

مقالات علمی فرهنگی هنری

مادر پیغمبرزیبای عشق

مادرای والاترین رویای عشق 

مادرای دلواپس فردای عشق 

مادرای غمخوار بی همتای من 

اولین وآخرین معنای عشق 

زندگی بی توسراسر محنت است 

زیر پای توست تنها جای عشق 

مادرای چشم وچراغ زندگی 

قلب رنجور توشد دریای زندگی 

تکیه گاه خسته گی هایم تویی 

مادرای تنها ترین ماوای عشق 

یادتوآرام می سازد مرا 

ازتوآهنگی گرفته نای عشق 

صوت لالایی تو اعجازکرد 

مادر ای پیغمبر زیبای عشق  

ماه من پشت وپناه من تویی 

جان من ای گوهر یکتای عشق 

دوستت دارم تو را دیوانه وار 

از تواحیا شد چنین دنیای عشق 

ای انیس لحظه های بی کسی  

دردلم برپا شده غوغای عشق 

تشنه آغوش گرم تو منم 

من که مجنونم تویی لیلای عشق 

 

 

تقدیم به تمام مادران مهربان روی دنیا وبا عرض پوزش از عزیزانی که این گوهر گرانبهای خود را از ذست داده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد